לשכת התיירות והתרבות של אבו דאבי משיקה קמפיין חדש שמטרתו למשוך את הנוסעים הישראליים לאבו דאבי במהלך חודשי הקיץ. הקמפיין קיבל את הסלוגן “One summer is not enough” או בתרגום לעברית “קיץ אחד פשוט לא מספיק”.

כידוע, בחודשי הקיץ מגיעות הטמפרטורות באמירויות גם ל-40 מעלות ויותר. בלשכת התיירות מבטיחים שאבו דאבי מתוכננת כך שניתן ליהנות מהחופשה לאורך כל ימות השנה, הודות לפתרונות של מבני ענקים מקורים ונגישות לחופי ים. גם אנחנו שביקרנו ביוני חייבים להודות שהחום השפיע הרבה פחות ממה שחשבנו. את רוב הזמן העברנו בבריכות, חופי הים או פארקי שעשועים שמקורים מקצה לקצה.

פארק השעשועים Warner Bros ביאס איילנד אבו דאבי
פארק השעשועים Warner Bros ביאס איילנד אבו דאבי – השכיח לנו את החום שבחוץ

כדי למשוך את התיירים תציע לשכת התיירות של אבו דאבי אירוח חינם לילדים עד גיל 12 עבור כל מבוגר משלם, כולל ארוחת בוקר. בנוסף ההטבה כוללת כניסה חינם לשלושת פארקי שעשועים המפורסמים של אבו דאבי שנמצאים ביאס איילנד (פרארי וורלד אבו דאבי, האחים וורנר אבו דאבי ויאס ווטרוולד). מדובר בהטבה בשווי של כ-900 ₪ לילד. כדי ליהנות מההטבה חובה לכלול את הילדים כבר במעמד ההזמנה. במידה ומספר הילדים יעלה על מספר המבוגרים בהזמנה, הילדים הנוספים ישלמו מחיר מלא.

בנוסף, מספר מלונות באבו דאבי יציעו לינה מוזלת בהזמנת חבילות לינה. כך לדוגמה בעבור 4 לילות תשלמו על 3 לילות, בהזמנת 8 לילות שלמו על 6 לילות. מי שרוצה להזמין מספר לילות שלא במסגרת המבצע “לילה חינם” יוכל ליהנות בנוסף מ-10% במלונות.

בנוסף, נפתח באבו דאבי פארק SeaWorld הראשון במזרח התיכון, ביאס איילנד. מדובר בפארק שבו בעלי חיים ימיים משמונה אזורים שונים בעולם, מבעלי חיים מקוטב הצפוני, הדרומי ועד לאזורים הטרופיים. בפארק יש את האקווריום הגדול בעולם, הכולל מעל 68,000 בעלי חיים.

בלשכת התיירות של אבו דאבי משתפים כי אחד הדברים המרכזיים שסיוורלד אבו דאבי חרט על דגלו הוא מחויבות עמוקה לבעלי החיים הימיים והתחייבות לשמור ולהגן עליהם ועל האוקיינוס. לאחרונה הוענק לפארק ולמרכז ההצלה והמחקר שלו אישור מטעם “Global Humane” שהיא הזרוע הבינלאומית של הארגון האמריקאי “American Humane”, ארגון הדואג לרווחתם של בעלי חיים. מרכז המחקר וההצלה, Yas SeaWorld Research & Rescue הוא הראשון מסוגו באזור והוא עוסק בחילוץ, שיקום והחזרה של בעלי חיים ימיים.

גם חברות התעופה האמירתיות הצטרפו למאמץ להגדיל את היקף המבקרים באבו דאבי. כפי שפרסמנו מוקדם יותר, חברת איתיחאד צפויה לפרסם תעריף חדש ומוזל לכרטיס טיסה לנוסעים מישראל. התעריף החדש יכלול  מזוודת טרולי בלבד, ללא כבודה לבטן המטוס. כמו כן, חברת אמירייטס ואיתיחאד חתמו על הסכם תקדימי אשר יאפשר בהמשך הדרך להזמין טיסות משולבות בין החברות, עם טיסה לדובאי או אבו דאבי בכיוון אחד, וחזרה מהאמירות השנייה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *