החל מה-2 ביוני תגביר חברת ITA Airways (איטה איירווייז) האיטלקית את מספר הטיסות היומי שלה מתל אביב לרומא. הטיסות צפויות להתחבר למגוון טיסות ההמשך של החברה, כולל היעדים החדשים של החברה בצפון אמריקה.

החל מה-2 ביוני תגדיל חברת איטה איירוייז את תדירות הטיסות הישירות שלה מתל אביב לרומא משתי טיסות לשלוש טיסות יומיות. הטיסה השלישית צפויה להמריא מתל אביב מדי יום בשעה 09:15 ולנחות ברומא (FCO) בשעה 12:00. הטיסות יופעלו במטוסי איירבוס A320 צרי גוף, ובהתאם לביקוש אנחנו מעריכים כי ייתכן ונראה כמו בעבר גם מטוסים רחבי גוף דוגמת מטוסי האיירבוס A330/A350. בעתיד שואפת החברה להציב על הקו מטוסי A321neo עם מחלקת עסקים מלאה עם מושבי מיטה.

הגברת התדירות בתל אביב תחבר את הנוסעים הישראליים גם לרשת טיסות ההמשך המתרחבת של ITA מרומא שכבר כוללת יעדים כמו ניו יורק, לוס אנג׳לס, סאו פאולו, בואנוס איירס ועוד. לדוגמא, הטיסה החדשה תקצר את זמן הקונקשן של הטסים עם ITA לטוקיו וכעת תוכל החברה האיטלקית להציע טיסות עם קונקשן קצר של 2-3 שעות ברומא. בשילוב עם מחיר אטרקטיבי של כ-800$ בעונת החורף הבא, יתכן והנוסעים מישראל יבחרו באופציה זו.

בנוסף, ITA צפויה להציע טיסות קונקשן נוחות ליעדים חדשים שתשיק החברה בקיץ הקרוב. לדוגמא, החל מה-2 ביוני תפעיל החברה 5 טיסות שבועיות ישירות מרומא לוושינגטון במטוסי ה-A330 והחל מה-21 ביולי גם 3 טיסות שבועיות לסן פרנסיסקו במטוסי ה-A350, ספינת הדגל של החברה שגם כוללת מחלקות חדשות ועדכניות.

חברת ITA חושפת את המחלקות החדשות במטוסי החברה וכן את מדי הדיילים החדשים

כזכור, לא מזמן הודיעה חברת איטה איירוייז כי היא חברה לשדה התעופה של רומא ולחברת הרכבות האיטלקית Trenitalia על מנת להציע כרטיסים משולבים של טיסה+רכבת. גם הנוסעים מישראל יוכלו להזמין טיסה בשילוב עם נסיעת רכבת מהשדה ברומא למגוון רחב של יעדים בתוך איטליה.

כמו כן, לאחרונה הודיעה איטה איירוייז גם על עיצוב פנים חדש למטוסי האיירבוס A320neo של החברה וכן חנכה טרקלין עסקים חדש בשדה התעופה ברומא.