בימים האחרונים חלה ירידה במחירי הטיסות לתאילנד לקראת עונת החורף הקרובה, למרות שמדובר בעונת השיא והעונת המומלצת לביקור בתאילנד.

בתקופה האחרונה מחירי הטיסות לתאילנד טיפסו והגיעו גם לשלב שבו המחירים התחילו באזור ה-1,000 דולר לכרטיס במחלקת תיירים ברוב החברות. בימים האחרונים ראינו מגמה הפוכה של ירידה מחירים לקראת עונת החורף הקרובה, עם מספר חברות שיצאו במבצעים או במחירים מיוחדים לטיסות לתאילנד.

רויאל ג׳ורדניאן למשל פרסמה בימים האחרונים מבצע לטיסות לבנגקוק, החל ממחיר של 669$ להזמנה ישירות דרך רויאל ג׳ורדניאן, או 615$ להזמנה דרך סוכן ישראלי. הטיסות של רויאל ג׳ורדניאן נחשבות לטיסות הקונקשן מהנוחות שקיימות לבנגקוק, עם קונקשנים קצרים בעמאן. בחלק מהטיסות הקונקשן בהלוך עומד על כשעה וכשעתיים בחזור.

גם במחירי הטיסות הישירות חלה ירידה קלה ונכון לעכשיו אל על מציעה טיסות ישירות לבנגקוק בחורף הקרוב החל ממחיר של כ-699$ בהזמנה ישירה דרך אל על או 655$ בהזמנה דרך סוכנים ישראליים. כזכור, בעקבות האישור של סעודיה ועומאן, הטיסות עם אל על לתאילנד התקצרו, כאשר בנתיב המקוצר זמן הטיסה לבנגקוק עומד על כ-9 שעות.

כפי שפרסמנו לפני מספר ימים, גם במחלקת עסקים ניתן למצוא ״מציאות״. כך למשל מציעה חברת גאלף אייר טיסות לבנגקוק עם עצירה קצרה בבחריין במחירים משתלמים למדי ביחס לאורך הטיסה והתמורה שמקבלים. הטיסות של גאלף אייר מתחילות במחיר של כ-1,500$ במחלקת עסקים, עם מושבי מיטה לכל נוסע בטיסות הארוכות. זאת לעומת מחירים התחלתיים של כ-2,400$ לכרטיס במחלקת עסקים בשאר חברות התעופה.

חודש ספטמבר הוא עדיין העונה הרטובה בתאילנד, שפחות מומלצת לחובבי החופים, אך חודשים נובמבר עד פברואר נחשבים לחודשים המומלצים לביקור במדינה. המחירים שציינו בכתבה תקפים החל מחודש ספטמבר, אך גם לחודש נובמבר והלאה.

מחפשים המלצה לטיסות? בואו להתייעץ בקהילת חדשות תעופה.

תגובה
  1. זמן הטיסה ל/מ-בנגקוק (מרגע ההמראה לרגע הנחיתה) בפועל בנתיב החדש הוא כ-8 שעות, פלוס/מינוס חצי שעה בערך (תלוי בכיוון). כל עוד רק אל על מפעילה טיסה ישירה, לחברות האחרות לא תהיה ברירה אלא להוריד מחירים כדי להתחרות מיכיוון שהן איבדו את ייתרון הזמן. בשעה טובה רואים את זה קורה סוף סוף.

    מבחינת נתיב, כל הטיסות בין תל אביב לבנגקוק עוברות על אותו נתיב שעובר מעל ירדן, בחריין והאמירויות כך שלרויאל ג׳ורדניאן אין ייתרון גאוגרפי לעומת החברות מהמפרץ – כולן אותו מרחק טיסה. זו רק שאלה של זמן הקונקשיין.

    1. המחירים שציינו דורשים גמישות מסויימות בתאריכים. באוקטובר למשל יש לפחות 7 תאריכים במחיר שצויין

  2. רויאל גורדאנין אלופים בכל המובנים מספר 1 של חברה גם בשירות , באלעל אתם מציגים מחירים ללא מזוודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *