אחרי מספר חברות ביניהן  KLM ובריטיש איירוייז, חברת דלתא איירליינס החליטה לקצץ 100 טיסות ביום בין ה-1 ביולי וה-7 באוגוסט על מנת למנוע שיבושים בטיסות לאלפי נוסעים. קיצוץ הטיסות של דלתא מהווה כ-2% מהטיסות המתוכננות של החברה ובכך דלתא מצטרפת לחברות תעופה אמריקאיות אחרות כמו ספיריט וג׳טבלו.

אתמול השיקה דלתא את קו הטיסות הישיר שלה מבוסטון לתל אביב שיופעל 3 פעמים בשבוע. מנהלת החברה בישראל, אסתי הרשקוביץ, סיפרה כי כל הטיסות לשבועות הקרובים מלאות לחלוטין או בתפוסה גבוהה מאד, בכל המחלקות.

במזכר שנשלח שנשלח לעובדי החברה נכתב כי ״אנחנו יודעים שיש ביקוש קיצוני לטוס בלוח זמנים מלא מאוד, אבל אנחנו ממשיכים להתאים את הרשת שלנו והיבטים אחרים של הפעילות שלנו כדי לאזן בין דרישת הלקוחות לדלתא לבין המציאות של סביבת ההפעלה שלנו”, נאמר לעובדים.

עוד נאמר במזכר כי  גורמים רבים, מבעבר, משפיעים כיום על פעילות של חברות התעופה ובכלל זה מזג האוויר, בקרת תעבורה אווירית, מחסור בכח אדם של ספקים, והעדרויות בלתי מתוכננות של עובדים מביאים את החברה להחלטה לקצץ בלוח הטיסות על מנת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שהחברה הציבה לעצמה לשנים הקרובות.

“אנו מעריכים מאוד את האנרגיה והמאמצים של אנשינו ואת האמון של הלקוחות שלנו בזמן שאנו מסתגלים ומתאמצים לספק את חוויית הטיסה הגבוהה שאנחנו כל כך גאים בה,״  אמרה מנהלת חווית הלקוח, אליסון אובנד והוסיפה כי דלתא תנסה לעמוד בזינוק בביקושים לטיסות על ידי גיוס מאות אנשי צוות חדשים מדי חודש ושיפור הביצועים שלה בזמן.

בנוסף לקיצוץ המתוכנן פנתה לטייסים וביקשה מהם לעשות מאמצים כדי להוציא לפועל את לוח הטיסות במהלך סוף השבוע הנוכחי בו חל יום הזכרון (Memorial Day) בו היא מצפה להטיס כ-2.5 מיליון נוסעים, עליה של כ-25% משנה שעברה.

אתמול כאמור השיקה החברה את הטיסות הישירות שלה לבוסטון בטקס שהתקיים בנתב״ג בהשתתפות שגריר ארצות הברית בישראל תומאס ניידס, שרת התחבורה מרב מיכאלי, מנהלת דלתא בישראל אסתי הרשקוביץ ומנהל נתב״ג שמואל זכאי.

כמו כן, בשבוע שעבר השיקה החברה את מטוס ה-A321neo החדש שלה.