חברת התעופה איזיג׳ט החליטה לבטל מאות טיסות עד סוף החודש כדי למזער את הפגיעה בנוסעים ועל מנת להמנע מביטולים ברגע האחרון. על פי התכנית, החברה תבטל כ-40 טיסות יומיות מבסיסיה באנגליה, בעיקר ליעדים קצרים בתוך אירופה, אבל מתברר כי גם ליעדים כמו מצרים.

אתמול ביטלה החברה עשרות טיסות מנמל התעופה גטוויק, הבסיס העיקרי שלה וכן טיסות מבריסטול, לוטון, גלזגו ומנצ׳סטר. החברה הסבירה כי ביטול הטיסות יחזק את הפעילות שלה ברחבי הרשת.

״אנחנו לא מתייחסים לביטולים האלה בקלות ראש אבל זה עדיף מאשר לבטל טיסות ברגע האחרון, ביום שבו הלקוחות שלנו אמורים לטוס,”  אמר גורם בחברה והוסיף כי לנוסעים שטיסתם תבוטל יוצע פיצוי. ״אנחנו מודיעים לנוסעים מראש על ביטול הטיסות כדי למזער את ההשפעה על הטיסות שלהם ולאפשר להם לבצע הזמנה חדשה לפני הנסיעה או לקבל החזר.״  יצוין כי במהלך סוף שבוע שעבר, בו חל יובל הפלטינה לכהונתה של המלכה אליזבת, נאלצו חברות תעופה בבריטניה לבטל מאות טיסות, ברגע האחרון וגרמו לעוגמת נפש רבה בקרב נופשים שהיו בדרכם לחופשה. על פי דיווחים ברשתות החברתיות חלק מהטיסות בוטלו כאשר הנוסעים כבר היו בתהליך העלייה למטוס.

איזיג׳ט אינה חברת התעופה האירופאית היחידה שסובלת בחודשים האחרונים מבעיות. בחודש שעבר הודיעה בריטיש איירוויס כי נאלצה לצמצם את לוח הטיסות שלה בכ-10%, מה שהביא לביטול של כ-8,000 טיסות עד אוקטובר. גם בשאר יבשת אירופה נמשך הכאוס כשחברות תעופה מבטלות טיסות בטענה של מחסור בכח אדם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *