אחרי מספר דחיות וציפייה גדולה מהרבה נוסעים בישראל, חברת אמירייטס נחתה היום סוף סוף בישראל! מה שהיה נראה לפני מספר שנים כמו חלום רחוק, הפך היום למציאות, עם נחיתתה של אחת מחברות התעופה המוערכות בעולם. למרות שהתכנון המקורי להגיע לישראל לפחות בטיסת הבכורה עם מטוס A380, החברה נחתה היום עם מטוס ה-777-300 שיישמש אותה בטיסה היומית שלה לישראל.

מטוסי ה-777 שינחתו בארץ יהיו בקונפיגורצייה של 3 מחלקות: מחלקה ראשונה (8 מושבים), עסקים (42 מושבים) ותיירים (304 מושבים). בעתיד צפויה החברה להתקין במטוסים אלו גם מחלקת תיירים פרימיום שתציע לנוסעי תיירות אפשרות לטוס בנוחות משופרת. פגשנו את המוצר לראשונה בתערוכה האווירית האחרונה בדובאי והוא בהחלט נראה מבטיח.

החברה צפויה להפעיל בשלב ראשון טיסה יומית מתל אביב לדובאי, בנוסף ל-4 הטיסות היומיות של חברת האחות Flydubai. במהלך טקס ההשקה של הטיסות היום אמר מנהל התפעול הראשי של חברת אמירייטס כי החברה רואה ביקוש רב לקו הטיסות המדובר, ושהיא כבר צופה טיסה יומית שנייה בעתיד בהתאם לביקוש. כמו כן, ציין כי האפשרות של הגעת מטוס ה-A380 לישראל נבדקה ושדה התעופה בן גוריון נמצא מתאים לנחיתת המטוס הענק בעתיד.

הטיסות של חברת אמירייטס יתקיימו כלהלן:

טיסת EK932 תמריא מתל אביב כל יום בשעה 19:55 ותנחת בדובאי בשעה 23:59

טיסת EK931 תמריא מדובאי כל יום בשעה 15:50 ותנחת בדובאי בשעה 18:00

השתתפנו היום בטקס ההשקה של הטיסות וחזרנו עם רשמים.

טיסה מנתב״ג במחלקה ראשונה

חברת אמירייטס שנחתה היום בישראל תהיה אחת מהיחידות להציע מוצר של מחלקה ראשונה לטיסות מתל אביב. ולא סתם מוצר מחלקה ראשונה, אלא אחד מהמוצרים האיכותיים שקיימים בשוק. רק לאחרונה עדכנה החברה על שדרוג נוסף למוצר המחלקה הראשונה שלה שייאפשר ללקוחות לבצע צ׳ק אין ומסירת מזוודות בנוחות מהבית עם נציג של החברה וללא עלות נוספת.

מחלקה ראשונה באמירייטס
מחלקה ראשונה באמירייטס

המחלקה עצמה מהיוקרתית שתוכלו לדמיין עם 8 סוייטות פרטיות גדולות למדי לכל נוסע. כל סוייטה מאובזרת היטב בכל מה שתוכלו לחשוב עליו.

מחלקה ראשונה באמירייטס
מחלקה ראשונה באמירייטס

בכל סוייטה מותקנת מערכת המולטימדיה עטורת הפרסים של אמירייטס, עם מסך ענק. כמו כן לכל נוסע יהיה בר משקאות אישי בתוך הסוייטה. למי שעוד לא ראה, הכנו סרטון בעמוד האינטסגרם שלנו סרטון של כל מה שמצפה לכם בטיסות של אמירייטס.

מחלקת עסקים בחברת אמירייטס
מחלקת עסקים בחברת אמירייטס

באופן מפתיע למדי, מחלקת עסקים של החברה צפופה יחסית למקובל בשוק עם תצורת מושבים מיושנת יחסית של 2-3-2. אך גם תחת מגבלה זו החברה הצליחה ליצור פרטיות גבוהה מאוד לכל נוסע. כמו מחלקה ראשונה, גם מחלקה זו משדרת יוקרה עם גווני הבז׳ וגימורי העץ שסובבים את הנוסע.

כל נוסע יקבל ערכת נוחות שכוללת גם פיג׳מה וכפכפים לנוחות מירבית והם יוכלו להנות מהארוחות המפנקות של החברה כמו גם משירות מעולה.

מחלקת תיירים משודרגת

גם מחלקת התיירים נחשבת צפופה יחסית (אך סטנדרטית למטוסי 777 הענקיים) עם תצורה של 3-4-3. ועם זאת צפויה החברה להעניק חוויית טיסה משופרת גם לנוסעים במחלקה זו, עם אוכל ברמה גבוהה ומערכת המולטימדיה המצויינת שלה.

מחלקת תיירים בחברת אמירייטס
מחלקת תיירים בחברת אמירייטס

כזכור, אמירייטס תחבר את תל אביב לרשת הטיסות הענפה של החברה שכוללת כ-200 יעדים בעולם. מבדיקה במערכת ההזמנות של החברה נראה כי טיסות רבות של החברה מדובאי לחודשי הקיץ כבר מתמלאות בקצב מהיר, אפילו כאלה שמופעלות על ידי מטוס ה-A380 הענק. מה שמסביר את החשש שהביע נשיא אמירייטס בימים האחרונים על כך שאין אף מטוס כיום בייצור סדרתי שיכול לתמוך בגידול בביקושים כמו מטוס הסופרג׳מבו הענק.

אנחנו לא יכולים לחכות לנסות כבר את המוצרים בטיסות של אמירייטס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *