חברת וירג׳ין אטלנטיק מרחיבה את פעילותה בישראל. על פי מערכת ההזמנות, החל מה-26.3 תפעיל החברה טיסה יומית נוספת מתל אביב ללונדון הית׳רו (LHR). הטיסה החדשה תהיה טיסת ערב והיא תתווסף לטיסת הבוקר הקיימת. כך, החל מסוף מרץ תפעיל החברה שתי טיסות יומיות מתל אביב ללונדון עם חיבור טוב יותר לרשת יעדי ההמשך של וירג׳ין, בדגש על יעדים בארה״ב.

הטיסה היומית השנייה תצא כלהלן:

טיסת VS458 תמריא מתל אביב בשעה 17:55 ותנחת בלונדון בשעה 21:25

טיסת VS457 תמריא מלונדון בשעה 09:15 ותנחת בתל אביב בשעה 16:15

נכון לעכשיו, במערכת ההזמנות מופיע כי הטיסה היומית השנייה תתבצע במטוסי ה-A350-1000 החדשים של החברה. מדובר בשדרוג משמעותי של המוצר שתציע החברה לקהל הלקוחות הישראלי, בדגש על מחלקת עסקים, עם סוייטות כמעט פרטיות לכל נוסע.

כמו כן, מופיע כי טיסת הבוקר, שמבוצעת כיום בעיקר במטוסי ה-787 תתבצע במטוסי ה-A330 שמציעים מוצר זהה לזה שבדרימליינר. עם זאת, חשוב להגיד שוירג׳ין אטלנטיק טרם סיימה לשבץ את לוח הטיסות שלה לקיץ 2023, כך שהצבת המטוסים עוד יכולה להשתנות.

על פי מערכת ההזמנות, הטיסות עם וירג׳ין מוצעות כרגע במחירים שמתחילים ב-460$ לטיסת הלוך ושוב ללונדון בתעריף ״אקונומי לייט״. החברה גם מציעה קונקשנים נוחים ליעדים בארה״ב חלקם גם במחירים משתלמים ביחס לחברות אחרות בשוק.

כזכור, חברת וירג׳ין אטלנטיק חזרה להפעיל טיסה יומית מתל אביב החל מה-1 באפריל השנה. כמו כן, החברה הציגה לא מזמן את מטוס ה-A330neo החדש שלה שכולל גם מחלקות משודרגות.