חברת האולטרה לואו קוסט ריינאייר מוסיפה מספר יעדים חדשים מתל אביב לעונת הקיץ הקרובה של 2023. הפעם מתמקדת ריינאייר ביעדים באגן הים התיכון עם טיסות חדשות לאתונה, האי היווני קורפו ולחאניה שבכרתים.

החל מחודש יוני תחזיר חברת ריינאייר לפעילות את הטיסות בקו שבין תל אביב לעיר הנמל חאניה, אחת מהערים היפות באי כרתים. ריינאייר תפעיל 3 טיסות שבועיות בימים רביעי חמישי ושישי. מדובר בבחירה מוזרה למדי של ימים שתאלץ את רוב הנוסעים להזמין חופשה של לפחות 6 ימים (שישי-רביעי), או לחלופין שלושה ימים כאשר מתוכם רק יומיים ביעד בשל שעות הטיסה.

בנוסף תפעיל ריינאייר טיסה שבועית אחת לאי קורפו עם החופים עוצרי הנשימה. הטיסות יופעלו בימי שני בינתיים בין החודשים יוני לאוקטובר.

כזכור, לא מזמן הפסיקה ריינאייר לפעול בקו תל אביב אתונה, כשברקע ויכוח מתוקשר בינה לבין הנהלת השדה על גובה מיסי הנמל. כפי שעדכנו בחודש פברואר, לאחר 6 חודשי היעדרות צפויה ריינאייר להחזיר את הטיסות בקו המבוקש החל מחודש מאי הקרוב.

היות והטיסות רק פורסמו, עדיין ניתן למצוא כרטיסי טיסה במחירים משתלמים למדי לקיץ הקרוב. על פי מערכת איתור התעריפים של ריינאייר (fare finder), טיסות לחאניה ביוני מתחילות כרגע במחיר של 26.19 יורו וטיסות לקורפו במחיר של 36.89$ לכיוון. את המדריך שלנו למערכת איתור התעריפים של ריינאייר ניתן למצוא בלינק הבא.

כפי שפרסמנו מוקדם יותר, ריינאייר הובילה בשנה שעברה בנתח השוק באירופה עם נתון המקביל ל-10.1% מכלל הטיסות באירופה. החברה חזרה לאחרונה למשא ומתן עם בואינג לרכש של מטוס 737Max נוספים, ככל הנראה תוך מיקוד בגרסה הגדולה יותר (-10) שיכולה להכיל מספר גדול יותר של נוסעים.

להזמנת טיסות ריינאייר לחאניה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *